Uranak (7. februar – crtica)

piše: Vanja Savić

 

 

Mesecima unazad dolazeći na posao u jutarnjim satima, posmatrala sam jedan prozor u zgradi preko puta autobuskog stajališta. Uvak sam imala tih pet, do deset minuta do polaska prvog jutarnjeg busa, da sama sa svojim mislim započnem novi dan. Bilo je leto kada sam prvi put uočila prozor i na njemu zavesu koja se na svakih pola minuta pomerala. Svetlo u stanu je bilo prigušeno, ali dovoljno vidno da posmatrač zna da je neko tu. Igra zavese i povetarca mi je i privuka pažnju, a onda sam ustanovila da se iza nje nalazi žena koja malo, malo, pa proviri kroz prozor. Kao da pogledom traži nekog. I ništa tu ne bi bilo čudno… Naš ritual svakog jutra oko četiri sata je bio da pogledam u pravcu prozora, vidim ženu i nekako mi je to postalo normalno. Nisam mnogo pridavala značaja tome, do jutros. Jutros su roletne bile spuštene, kao i prošle nedelje. Bilo mi je neobično. Kao da mi nedostaje ta žena koju ne poznajem, a imam utisak da je ceo život znam… Podsetila me je na moju majku. Dok smo svi još živeli pod istim krovom, a sestra i ja uveče bile sa društvom, moja bi majka sedela na ivici kreveta i gledala kroz vrata od terase kada ćemo se mi vratiti. Po povratku kući pogled bih podigla ka petom spratu i iza roletne koja je proredjena videla siluetu. Mama je budna i opet sedi i čeka. I tako iz dana u dan. Dugo već svako od nas ima svoju porodicu, svoje brige i radosti, ali izgleda da svi imamo isti prozor, istu zebnju. Zašto su roletne spuštene na stanu preko puta stajališta? Ne znam. Možda se odselila, a možda se njeno dete odselilo… Verujem da ću i ja imati svoj prozor i svoju ivicu kreveta dok čekam da mi se deca vrate. Ova Crtica je za sve MAME koje čekaju da im deca dodju kući. Dobro jutro.

2(Foto: www.rgbstock.com, ilustracija)

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Uranak i označen sa , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Jedno reagovanje na Uranak (7. februar – crtica)

  1. Branko cikic kaže:

    Ove price su bas Veo sjajne nisam neki citalac vise igram igrice na kompu kako sam jednu procito sve me je vi zainteresovalo kad ce sledeca prica….

Ostavite odgovor

