Ustanak (9. jun – crtica)

piše: Ru Šavr

 

Marketing crtica

Sudeći po reklamama koje se vrte na televiziji poslednjih meseci, najveći problem u Srbiji su hemoroidi i gljivice. Tu negde je i problem gojaznosti. „Rešite se sala sa stomaka ili celulita“ ili „Kako do ravnog stomaka?“ ili možda „Naučite kako da izgledate mršavije u ova 3 koraka!“. Ovakve reklamice me podsećaju na početak ’90-ih i tadašnje hit ponude u vidu raznoraznih stomak-eliminatora i preparata za mršavljenje. Bilo ih je nebrojeno u tim gladnim godinama. Sada ih je opet toliko da bi neko ko naš marketing posmatra sa strane komotno mogao da zaključi da smo gojazna nacija. Ovakav marketing, dominantan 90-tih, sad je ponovo tu, shvatate paralelu…? Preparati za mršavljenje se reklamiraju najviše onda kada smo najgladniji.

No, vratimo se početku Crtice. Ko se šeta glavnim gradom primetiće da reklame za preparate protiv gljivica i hemoroida nisu više rezervisane za TV, sada su i na džambo bilbordima svuda, baš svuda. Sve sa nasmejanim licima koja šalju poruku da se ovakvih problema ne treba stideti. Naprotiv, kupite ih i ako vas pomenute pošasti ne muče, za svaki slučaj, neće da se bace. Farmaceutske kuće su tu da sve to dobro upakuju, reklamiraju i prodaju, na nama je samo da kupimo kao pravi poslušni konzumenti potrošačkog društva.

Dobro jutro!

10(Foto: medicinasrbija.wordpress.com, ilustracija)

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj... ma onaj" Za pete, šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Ustanak i označen sa , , , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s