Uranak (13. jun – crtica)

piše: Vlada Todorović

 

CRTICA – Visina x težina, a o ključu i da ne govorimo

Pre neki dan izlazi švrća iz lifta u mojoj zgradi, a u lift se sprema da uđe majka sa kolicima u kojoj je beba. „O, bravo, nisam znala da imaš dovoljno kilograma da možeš sam da se voziš u liftu“, čestita majka malom komšiji, koji sav ponosan izlazi napolje.

Ja, malo zbunjen. Kada sam ja bio mali mene bi, da sam tako nešto uradio, pitali koliko imam godina i da li znam da deca u lift ne ulaze bez pratnje roditelja. Ideja o potrebnoj kilaži je nešto o čemu nikada nisam razmišljao – ni ne znam da li je u moje vreme lift bio napravljen da tako radi. Doduše, nije loša ideja. Ipak, kada sam ja bio mali „visina“ je bila odlučujući faktor pa ako možeš da pritisneš dugme za željeni sprat – onda se vozi, dovoljno si „velik“.

Takođe, sećam se ja i vremena kada si za lift trebao da imaš poseban ključ. Još jedna bezbednosna mera da se deca ne vozikaju tek tako.

I, dobro. Ako se pitate kada sam ja počeo samostalno da se vozim liftom, odgovor je – nikada! Ja sam tu oduvek bio „đak-pešak“, a omiljena mi je bila zabava da se trkam, da li će do 4. sprata pre doći lift ili ja. Dobro bi se zadihao i ponekada pobeđivao. Čudno, lift se nikada nije zadihao!

88

(Foto: www.cranksmytractor.com, ilustracija)

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Uranak i označen sa , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

