Uranak (14. novembar – Crtica)

piše: Vanja Savić

 

Zašto meni ne može ništa da ispadne kao u reklami!? Čak i ona teta kad se budi deluje srećno i uvek lepog lica, blistavog osmeha, očešljana, pidžama joj nije izgužvana, a posteljina kao tek uštirkana. Kod mene je kosa ko da je celu noć bila u utičnici. Ako znam gde je jastuk, ne znam gde je prekrivač. Legnem pored supruga, a probudim se pored dece. Uvek na jednom obrazu imam šaru od izgužvane posteljine. O pidžami da ne govorim! Umornija se budim nego što legnem. Od bračnog kreveta dobijem samo delić  i moram čvrsto da se držim za „ivicu“ da ne bih završila na podu. Možda me zato svi mišići bole kad se probudim!?
Pa onda kuvanje: sve mirisno, divno, čak ni para ne izlazi van šerpe. O prljavim stvarima koje je domaćica koristila nema ni pomena. Kao da se jela sama spremaju. Vaše je samo da pojedete. U stvari, jedino je u reklami za deterdžent za sudove tanjir prljaviji nego kod mene! Reklama o naru, čudnoj voćki sa divnom kraljevskom krunicom… ma da, čak je i koleginica pisala o njoj. Kako je jednostavno iseći je, izvaditi semena i pojesti je sa uživanjem. Sve sam pažljivo gledala. Probala sam to da ponovim i rezultat je više nego strašan. Da je neko ušao u stan i video me onako crvenu, isprskanu, pomislio bi da sam masakrirala celu porodicu, a za tragove po meni da su ostaci do tada divne porodice. Da li treba da spomenem da nijedan deterdžent, niti lovac za boje, nisu skinuli crvene fleke od nara sa moje odeće?
I pitam ja Vas, zašto mi uopšte gledamo te reklame i nadamo se da će i nama sve ispasti kao kod njih? Znamo da je sve laž, a opet gutamo i priželjkujemo takve rezultate. Zašto želimo život kao u reklami umesto da ga samo živimo?
Dobro jutro.

12195903_10156199872175284_1089191388515352478_n

Advertisements

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Uranak i označen sa , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s