Ustanak (13. april – Crtica)

piše: Dejan Grujić

 

Sa trinaest godina sam dobio bicikl, poni. Sećate se tog čuda, ako ste ga ikada posedovali. Na dva točka izdržavalo je svakakve vratolomije, padanja i podizanja, spuštanja i proklizavanja. Dugo je potrajao, čak je kasnije servisiran pa poklonjen ćerki tatinog druga. A bio mi je taj trinaesti rođendan, baš srećan. Uspeo sam da se polomim baš sa tog ponija, a opet da mi ništa ne bude. Samo ogrebotine na laktu i kolenima. Nastavljam niz sa srećnim brojem trinaest. Trinaestog avgusta sam prvi put otišao na more sam samcit, imao sam jedva šesnaest godina sad se svega sećam kao nezaboravne avanture koju ću pamtiti do kraja života. Dugo sam čuvao album sa nekoliko fotografija iz tog vremena. Dakle, i tada mi je baš broj trinaest bio srećan. Trinaestog u mesecu martu sam dobio i prvi automobil koji sam istog datuma samo u septembru mesecu slupao. Ostao sam živ. Nije mi bilo ništa. Samo mali ožiljak iznad obrve. Imao sam sreće. Mnogi značajni događaji u mom životu dešavali su se baš trinaestog u mesecu. Trinaestog sam se i oženio i ništa mi ne fali već dvadeset godina. Iako mnogi imaju drugačija iskustva, ja svoja ističem kao pozitvna i broj trinaest doživaljavam kao srećan broj. Možda zato što idealizujem sve oko sebe? Što bi rekao jedan od mladih članova porodice: Ti baš gledaš svet kroz šarena stakla. Ispadaš iz proseka. Pa, ja neću da budem prosečan, branim se. Ili pukovnik, ili potpukovnik! Nema druge. I ovog datuma, trinaestog u mesecu aprilu, siguran sam da će mi se desiti nešto lepo. Ja tako očekujem i tako će biti. Umesto da se plašim upozorenja plašljivaca koji mi nameću neiskušena iskustva kao istinita i mračna, ja živim i čekam lepu budućnost. U stvari, meni je baš svaki dan kao i ovaj trinaesti, srećan. Tako sam odlučio. Jednostavno nisam triskaidekafobičar. Ako ste ovo shvatili, onda smo se sve razumeli. Dobro jutro!

1

(Foto: taylortalk.org, ilustracija)

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Ustanak i označen sa , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

