Ustanak (4. avgust – Crtica)

piše: Dejan Grujić

 

 

U Japanu su se proletos izvinili deci što je poskupeo sladoled, i to posle 25 godina nemenjanja cene. Snimili su spot, saopštili da je poskupljenje od oko 9 centi bila greška. Tako je u Japanu, a kako je kod nas? Kod nas se niko ne izvinjava a cene samo idu u vis. Znate vi vrlo dobro šta je sve poskupelo prošlog meseca u Srbiji. Iako beležimo neverovatan rast, uspinjemo se na prste da dokažemo MMF-u kako smo sačuvali budžet pa čak i počeli da beležimo plus po rečima mandatara Vučića, meso je ipak poskupelo. Kažu, nemamo dovoljno svinja. Ih, nemamo. Poskupela je i hemija, a za voće da i ne govorimo. Ispada da je grad tukao celog proleća Srbiju pa ništa nije rodilo. Trešnje ove godine većina nije probala, a kajsije su kao podrška za izradu džemova ove godine izostale. Mnogo su bile kisele, čak i preko 150 dinara po kilogramu. Cigarete su, normalno pokupele. Neka su, one se bar ne jedu, mada bi ja da sam vlast iste pojeftinio u nedostatku sedativa za jako nervoznu i frustriranu naciju. Ali kako onda napuniti budžet? Ima rešenja, vidite da je najlakše strpati državnu ruku u pušački džep. Kriza kad uhvati, kupuje se duvan bez obzira na cenu. Kažu i da su poskupele pijačne tezge, pa prodavci moraju da peglaju troškove. A kako drugačije do opet, preko leđa kupaca. Trgovcima je za vlastito postojanje i održavanje uvek malo para. Sve je njima skupo, imaju najveće troškove u lancu naplate. Još će i ulaznice da nam naplaćuju za ulazak u trgovine. Od početka godine za po dinar dva ili pet poskupeli su brašno, šećer, so, mleko i to smo progutali. Ono što i dalje ne gutamo jeste piletina kojoj je cena skakala kako se to prohtelo proizvođačima ili trgovcima. Sreća pa se jaja još uvek drže. Imaćemo da se uhvatimo bar za nešto kalorično u danima koji nam slede. Valjaće da napunimo stomake pred vruću jesen, bila ona gledana iz političkog ili prehrambenog ugla. I ne čekajte ono izvinjenje sa početka priče. Čuda se dešavaju isključivo na dalekom istoku. Dobro jutro!

3d human character that push a big percent symbol

(Foto: okpolicy.org, ilustracija)

Advertisements

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Ustanak i označen sa , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s