Ustanak (6. mart – Crtica)

piše: Dejan Grujić

 
Kad su Francuzi onomad kretali u bitke, govorili su da idu u kampanju. Reč kampanja tako je vremenom ušla u rečnike, ali ne kao poziv za boj, već poziv za politički ili marketinški proboj ka određenoj ciljnoj grupi. Nama su najviše poznate izborne kampanje. Tada se predstavnici bivše ili buduće vlasti služe metodama koje su usavršili najbolji psiholozi, stručnjaci za odnose sa javnošću i slično, a u cilju dobijanja našeg kružića na glasačkom listiću. Treba li reći da se uglavnom rukovode starom crnogorskom izrekom: „To što momci noću đevojci obećaju, danju se ne važi“. I uvek im upali trik da poverujemo da je to sada onaj pravi, onaj ili ona, posle čijeg ustoličenja ćemo živeti kao Nemci. A znamo kako i dalje živimo, a novi izbori su pred nama. Kampanje se sprovode i u biznisu ali i zdravstvu. Skoro je bila aktuelna kampanja u vezi sa doniranjem organa. Međutim, kampanje kreću i od strane trgovaca i proizvođača koji žele da predstave neki nov proizvod i tako nateraju sve nas koji gutamo njihove poruke da to nešto čim pre i kupimo. O vojnim kampanjama neću da trošim mnogo reči, dovoljno je samo da se setimo naše istorije iz devedesetih, i naziva tih zlokobnih operacija gde osim žrtava i zgarišta ništa drugo nije bilo konkretan rezultat.
Krećemo u kampanju, hoćemo da postignemo cilj, naša je prednost što apsolutno sve znamo, treba samo to znanje da prelijemo na mase, naša strategija će doneti pobedu! Ovako glasi početak ili zaključak trusta mozgova koji pokreću kampanju, ali postoji još nešto što nije pomenuto, a zaslužuje to: lako je u zemlji Srbiji da radite sa ciljnom grupom šta god hoćete i prodate joj šta god vam padne na pamet, samo treba sve da uvijete u šarenu lažu: U četrdeset odsto građana Srbije, smestili su se nepismeni i oni koji imaju samo osnovnu školu, a u preostalih 60 odsto smestilo ih se više od jedne trećine koji znaju da pišu, ali ne umeju da popune uplatnicu ili formular. Da krenemo u kampanju pa da malo promenimo ovu poražavajuću statistiku? Za početak, bar.

Dobro jutro.

1

(Foto: All Free Download, ilustracija)

Advertisements

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj, kako se ono zove?" Za pete: Davkin gazda (Davka je najluđi pas na svetu) Za šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za one kod kojih radim, a koji traže sponzora: "Legenda" Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za kasirke u samoposluzi: Onaj neobrijani što stalno kupuje i veliku kesu Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Ustanak i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s