Ustanak (13. maj – Crtica)

Piše: Milena Milićević

Pevljiva crtica

Svi znamo da dobar proizvod prodaje njegov kvalitet, ali i pristupačna cena. Ipak, proizvođači pre svega polaze od dobrog marketinga. Pa smo tako dok gledamo filmove, omiljene serije, emisije, a od pre koju godinu i dnevnike, zatrpani raznoraznim reklama, čije trajanje često uzrokuje da zaboravimo i šta smo gledali. Jedna za drugom nižu se reklame za deterdžente, uloške, kafe, banke, kladionice, a od skora reklame za pivo postala su prava filmska ostvarenja. Nasmejani, zajapureni, zagrljeni glumci u reklamama horski pevaju o zadovoljstvu druženja uz omiljeni napitak. U doba sve niže kupovne moći, reklame se pretvaraju u prave umetničke priče. Poneka će i da nas rasplače sentimentalnom muzikom. Pojedine nas nasmeju u stilu sitkoma. Neke nam donose duboke životne mudrosti. Često se i izgubimo u tim pričama, zaboravljajući zapravo ono najvažnije – koji bi to proizvod trebalo da kupimo. Sve je više glumaca koji se pojavljuju u reklamama za kafu, pojedinu hranu, banke, mobilne operatere, a odnedavno nam sportisti reklamiraju razne grickalice, ali i pivo. Ne znam da li su ti proizvodi prodavaniji jer ih reklamiraju poznate face iz sveta filma, muzike ili sporta, ali svakako neće biti zdravije. Mada sa marketinške strane, to valjda i nije važno. Važno je samo da skrenu pažnju javnosti i da kroz pesmu ili mudru repliku glavnog protagoniste, uđu u glave možda budućih kupaca. Neki od reklamnih songova, pevuše se i posle 10, 20, 30 godina, iako tih proizvoda možda više i nema na našem tržitu. Neki od duhovitih reklamnih slogana često se nađu i u svakodnevnom govoru kao štos. Praznih novčanika procenjujemo reklame za najpovoljnije kredite. Vozeći se sa ne tako mirišljavim sugrađanima po prevozu i dalje pokušavamo da namirišemo savršenu formulu najnovijeg praška za veš. Sa sve većim problebom gojaznosti nanjušićemo neki novi ukus omiljenog keksa. Dok nam kupovna moć ne dozvoli da proizvode većinski biramo prema kvalitetu, a ne prema akcijskim sniženjima, pevušićemo slogane iz poznatih reklama. Dobro jutro

O darkok

Za neke: novinar Za druge: radio-voditelj Za treće: priređivač knjiga Za četvrte: "Onaj... ma onaj" Za pete, šeste i sedme: komšija Za jednu novinarku: "Čovek koga je preporučio Milan Jeličić" Za kelnera Miću: Hoćemo li i danas duplu, slađu kaficu? Za malog Nešu: "Moj prvi deda Mraz" Za one koji traže njegove izjave: "stručnjak za marketing" Za prijatelje: Dača Za druge prijatelje: Dačo, kako si? Šta radiš? Je l` znaš zašto te u stvari zovem - potreban si mi nešto... Za pse lutalice: Ej, evo ga onaj što pada na mahanje repom Za one koji veruju: Čovek koji je organizovao seminar za putovanje kroz vreme koji se održava juče Za prodavce visećih mostova po kućama: Klijent koji voli ljubičasto-bele mostove Za pristalice reinkarnacije: Bivši zec iz Portugalije, zatim "Napuljski kantoprevrtač" (pseća rasa), potom drvoseča u Sibiru, pa švalja u Češkoj, pa trgovac u Barseloni, a budući humanoid 3M - klasa 2. Za estete: Osoba koja proučava veštinu namigivanja Mesecu Za duhovite: Osoba koja proučava delimično pusta ostrva i Oblake u bermudama Za tebe: (upiši ono što osećaš i misliš)
Ovaj unos je objavljen pod 05 Emisije na Radio Beogradu 202, Ustanak i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s